רפואה אונליין מה קורה כאשר מודעות פוגשת עשייה

מוריס הוא קרוב משפחה שלי שסבל מכאבי בטן עזים וירידה במשקל. בירור רפואי נרחב לא הוביל לאבחנה. כמובן עם היסטוריה משפחתית של גידולים ממארים במערכת העיכו , הדבר היה מדאיג. אבל מוריס ביותר איש הייטק השתמש בד”ר גוגל כדי להגיע לאבחנה. הוא שכנע את הרופא המטפל שלו שהיה לו טפיל מעיים אותו שהתגלגל לידיו (ולבטנו) מהגן של ילדיו. הדבר הוביל לבדיקת מעבדה שאישרה את האבחנה והובילה לטיפול המתאים. מוריס הבריא ולצערו הרב העלה את הקילוגרמים שהוריד במהלך מחלתו.

האם הסיפור זה אופייני? האם זה קורה רק לאנשים מתוחכמים ובעלי ביטחון עצמי?

בעוד שיותר ויותר אנשים חשופים לרפואה באינטרנט אנחנו מצפים שהתופעה של אבחון עצמי תתרחב. המידע נגיש לקהל הרחב אינו תואם את השימוש בו. היכולת באמת להשתמש במידע לעשייה רפואית אישית היא פריבילגיה שרק מעטים משתמשים בה. נשאלת השאלה מה החסמים לשימוש במידע רפואי? האם אכן המידע הרפואי נגיש לכולם? האם יש מגבלות של שפה? האם הדבר תלוי בביטחון עצמי? תרבות? אינטיליגנציה?

אולי הכל קשור למודעות.ברגע שהחולה הופך להיות מודע לאפשרויות שבפניו הוא ימצא דרך לעבור את המהמורות ואת המכשולים של שפה ובעיות טכניות. כמובן מעבר לתודעה יש גם מוטיבציה וביטחון עצמי.

בפועל הדבר תלוי בעיקר בכם. כיום הכלים של רפואה אונליין מאפשרים לכם לנהל את הבריאות האישיות שלכם ללא נסיעות מיותרות. אם אתם מעוניינים למצוא פתרון קצת אחר תבדקו את הרפואה אונליין. אתם יכולים להגיע לאבחנה, לבחור את הרופא המועדף ואף את דרך הטיפול המועדפת. זה בעיקר נכון אם אתם לא מוצאים פיתרון לבעיה רפואית ברמה המקומית. היום עם כלים מקוונים אין סיבה להתפשר. קחו את הבריאות שלכםך לידיים עם כלים מקוונים כדי לשפר את האבחנה והטיפול.

2018-07-01T23:18:49+00:00